Er zijn enorm veel verschillende payrollbedrijven in Nederland waar je uit kunt kiezen. Als je hiernaar gaat zoeken op internet, zie je door de bomen het bos niet meer. Toch zitten er veel verschillen tussen payrollbedrijven. Maar waarom kiezen ondernemers dan juist voor Payned?

‘Flexibel, betrouwbaar, meedenkend, professioneel en eerlijk’ 
Dat is hoe klanten ons omschrijven en waarom ze voor ons kiezen.
Vraag een vrijblijvend adviesgesprek aan

Branche cao

De meeste payrollbedrijven payrollen onder de uitzend cao. In veel gevallen gaan medewerkers er in dat geval op achteruit qua arbeidsvoorwaarden. Payned hanteert de cao die voor jullie branche van toepassing is.

Complete personeelsbestanden

De Payned cao is niet alleen geschikt voor oproepkrachten, maar ook voor medewerkers die al jaren in dienst zijn bij de ondernemer. Alle opgebouwde rechten van de medewerkers worden 1 op 1 overgenomen. Je kunt dus bij Payned je complete personeelsbestand payrollen.

NEN-4400-1 Gecertificeerd en verklaring van ‘Goed Betalingsgedrag’

Payrollen is niet geheel zonder risico’s. Vanuit de Wet Ketenaansprakelijkheid blijf je zelf verantwoordelijk voor de afdracht van belastingen en sociale verzekeringspremies. Het is daarom van belang dat een payrollbedrijf NEN 4400-1 Gecertificeerd is. Hieraan kun je zien of het payrollbedrijf betrouwbaar is. Daarnaast ontvangt Payned ieder kwartaal een ‘Verklaring van Goed Betalingsgedrag’ van de Belastingdienst. Hiermee wordt aangetoond dat de loonbelasting, premies werknemersverzekeringen en volksverzekeringen door Payned zijn betaald.

Eén vast contactpersoon

Je kent het vast wel; je belt een bedrijf of instantie op waar je bijna wekelijks contact mee hebt, maar niemand weet het exacte antwoord op je vraag. Iedereen weet overal een klein beetje vanaf. Bij Payned is dat anders. Je krijgt bij ons één vast contactpersoon waar jij en je medewerkers altijd terecht kunnen.

André – Horecabedrijf:  ‘Wanneer ik vragen heb, bel ik met mijn vaste relatiebeheerder en word ik meteen geholpen. Dit ervaar ik als een groot voordeel. Ik hoef maar te bellen en het antwoord is er. Dit geldt ook voor mijn medewerkers. Wanneer ze een vraag stellen waar ik geen antwoord op weet, stuur ik ze door naar Payned waar ze te woord worden gestaan door onze vaste relatiebeheerder. Payned is open en eerlijk in zaken, dat bevalt me wel’.

Sinds mei 2019 bekleed ik de functie van ‘hoofd relatiebeheer’ bij Payned. Naast de taken die ik als relatiebeheerder blijf doen is mijn hoofdtaak als leidinggevende van de afdeling het creëren van de juiste werkomstandigheden, dus ervoor zorgen dat mijn collega’s hun werk effectief en efficiënt kunnen en vooral blijven doen. Hiervoor heb ik in 2020 een opleiding gevolgd en met succes afgerond. Daarnaast fungeer ik als vraagbaak voor mijn collega’s en ondersteun ik hun waar nodig. Deze werkzaamheden vergen extra tijd en aandacht, maar geven tegelijkertijd ook meer diepgang in dagelijkse werk.

Sander Schaeffer

Hoofd relatiebeheer

Contact opnemen
Gerelateerde blogberichten