Als je de medeweker(s) bij ons op de payroll zet, dan hoef je je niet meer bezig te houden met jouw personeelsadministratie. Het enige waar jij als ondernemer nog verantwoordelijk voor bent, is de werving & selectie en aansturing van de medewerker(s). Eigenlijk alles wat betrekking heeft op de ‘operatie’ in je bedrijf.
Het payrollbedrijf neemt de juridische- en administratieve verplichtingen en risico’s die horen bij het in dienst hebben van personeel van jou over. Jij als ondernemer regelt alles op de werkvloer, terwijl het payrollbedrijf de administratieve en het juridische gedeelte van jou overneemt.
Wij zorgen voor:
- Het aantal vakantiedagen zoals vermeld in uw cao
- Het percentage vakantiegeld zoals vermeld in uw cao
- Betaling loonbelasting
- Loondoorbetaling bij ziekte
- Het volledige ziekterisico
- Feestdagen
- Kort verzuim
- Bijzonder verlof
- Scholingsbijdrage volgens uw branche
- Pensioen; premie vrij voor uw medewerkers
- De arbodienst en alle hieraan verwante verplichtingen, zoals Wet Verbetering Poortwachter
- Te allen tijde gratis P&O advies van uw vaste relatiebeheerder of onze jurist
Neem contact op