Payroll voor retail

Als ondernemer houd je je graag bezig met je ondernemen. Alleen horen daar ook zaken bij waar je minder bedreven in bent. Jouw personeelszaken bijvoorbeeld. Wil je je meer kunnen focussen op je vak en minder bezig zijn met randzaken? Dan is payroll retail zeker het overwegen waard?

Wat payroll retail jou oplevert:

  • Minder personeelsrisico’s
  • Uitsluiten ondernemersrisico’s
  • Ruime contractmogelijkheden
  • Ook overname van vaste contracten
  • Meer tijd voor ondernemen

Wil je graag advies of meer informatie over wat payroll retail voor jou kan betekenen? Vraag een vrijblijvend gesprek aan.

Vraag een vrijblijvend gesprek aan

We komen graag bij je langs, maar bellen kan ook natuurlijk

Payroll retail

Hoe werkt payroll in de retail?

Bij payroll retail draag je het personeelsbeheer volledig over aan een payroller. Hierdoor wordt het payroll bedrijf ook juridisch verantwoordelijk voor je personeelszaken. Dat betekent niet alleen personeelsadministratie, maar ook de daarbij behorende risico’s, zoals ziekteverzuim.

Voor de werkzaamheden van het payroll bedrijf ontvang je slechts één overzichtelijke nota met daarop de personeelskosten van de voorgaande periode. Als ondenemer hoef je je niet meer bezig te houden met de personeelsadministratie. Daarnaast regelt de payroller de belastingzaken en verzekeringen met betrekking tot het personeel en heb je ook geen grote verrassing achteraf.

Wil je meer uitleg over de voordelen van payrolling in de retail. Vraag dan eens een vrijblijvend adviesgesprek aan.

Retail payroll voor jouw zaak

Het gemak van payroll retail

Payroll in de retail brengt een groot aantal voordelen voor de ondernemer met zich mee. Eén van die voordelen is gemak. Omdat je je volledige personeels-en salarisadministratie uitbesteedt aan de payroller, kun jij je als ondernemer voledig bezig houden met je vak. Dit levert een grote tijdsbesparing op. Dat is nog eens gemak!

Medewerkers hebben vragen over payrolling

Veel ondenemers die overwegen over te gaan op payrolling, krijgen vragen van hun medewerkers. Meestal komt dit voort uit onzekerheid, omdat ze nog niet precies weten wat payrolling is en niet kunnen doorzien wat de gevolgen zijn. Met name medewerkers met vaste contracten hebben zo hun vraagtekens.

Om al deze vraagtekens weg te halen plannen we vaak een personeelspresentatie, waarin we de mederwerkers voorlichten en al hun vragen beantwoorden.