Je komt op de payroll te staan, en nu?

Naast het informeren van de ondernemer, horen wij ook de personeelsleden tijdig te informeren over payrolling. Daarom plannen wij veelal, in overleg met de ondernemer en medewerkers, een personeelspresentatie in. Tijdens deze personeelspresentatie wordt er ook de mogelijkheid geboden om zelf vragen te stellen.

Een goed begin is het halve werk!

Je wilt natuurlijk weten waar je aan toe bent en of jouw opgebouwde rechten en plichten wel worden overgenomen als je straks op de payroll staat. Geen zorgen, want dit zijn we allemaal verplicht. Wanneer je een contract hebt voor bepaalde tijd of voor onbepaalde tijd, zal je dit contract ook bij 10-01-21-115_640ons aangeboden krijgen.

Wat is nou het grootste verschil?

Het grootste verschil bij payrolling is dat je niet meer in dienst bent bij je werkgever, maar bij het payroll bedrijf. Je werkt overigens exclusief voor het bedrijf waar jij werkzaam bent.

In dit geval zal je een contract aangeboden krijgen van Payned en zal je wekelijks of vier wekelijks je salaris van ons ontvangen. Alleen bij ziekte is er een verschil, wanneer je ziek bent dien je je op twee plekken ziek te melden. Meer informatie hierover ontvang je gelijktijdig met de payroll overeenkomst.

Wat gaan we doen tijdens een personeelspresentatie?

Tijdens onze personeelspresentatie vinden we het niet alleen belangrijk om jou goed te informeren, maar vinden we het ook belangrijk dat we een korte kennismaking hebben. Het is gebruikelijk dat we met twee collega’s bij het bedrijf komen waar jij werkzaam bent.

Dit zal een sales medewerker zijn, die voorafgaand aan deze personeelspresentatie enkele gesprekken heeft gevoerd met jouw werkgever. Daarnaast zal er iemand meekomen van de afdeling relatiebeheer, dit zal jouw vaste contactpersoon worden. Op deze manier houden we de lijnen kort.

Vragen?

Mocht je naar aanleiding van de personeelspresentatie toch nog vragen hebben, dan kun je altijd contact opnemen met jouw betreffende relatiebeheerder. Dit kan zowel telefonisch, 0522 746 746, als per e-mail.

_DSF2100
Felicia Troost

Sinds maart 2017 ben ik werkzaam bij Payned Payrolling als assistent relatiebeheerder, nadat ik mijn opleiding Junior Accountmanager heb afgerond. Als relatiebeheerder verzorg ik de personeel- en salarisadministratie van meerdere bedrijven in verschillende branches. Ik vind het belangrijk om vragen en/of onduidelijkheden van medewerkers en ondernemers correct en juist te beantwoorden. Heb je vragen? Ik sta je graag te woord!

Gerelateerde blogs

Nieuwsbrief

Deze blog interessant? Meld je aan voor de nieuwsbrief.

Vraag informatiegesprek aan

Payned payrolling blog

Waarom Payned payrolling?

  • Een eigen CAO
  • NEN 4400-1 gecertificeerd
  • Heldere payroll tarieven
  • Ervaren adviseurs
  • Justitie erkend

Certificeringen

Stichting Normeringsarbeid VPO Vereniging Payroll Ondernemingen
Urgenda Samen Sneller Duurzaam

Vraag vrijblijvend een informatiegesprek aan met een payroll adviseur »

© 2018 Payned payrolling