Leuk is het natuurlijk niet wanneer je ziek bent, maar het kan gebeuren. Het kan gaan om een griepje maar er kan ook meer aan de hand zijn. Het is dan goed om te weten wat je moet doen. In deze blog vertellen we je hier meer over.

Wat gebeurt er nadat ik me ziek heb gemeld?

Allereerst zullen we inventariseren wat de klachten zijn. Naar aanleiding hiervan zullen we kijken wat wij eventueel kunnen doen om je zo snel mogelijk weer op de been te krijgen. In sommige gevallen kan het ook beter zijn om gelijk de Arbodienst in te schakelen. Zij beschikken over de juiste medische kennis en weten als geen ander hoe bepaalde ziektes het beste te behandelen zijn en hoe je (eventueel geleidelijk aan) je werk weer kunt hervatten.

Nadat je je ziek hebt gemeld zal Payned regelmatig contact met je opnemen. Het is belangrijk om elkaar op de hoogte te houden over de veranderingen in het ziektebeeld of over het herstel. Op deze manier kunnen we signalen opvangen waar we de helpende hand in kunnen bieden. Immers, iedereen is erbij gebaat wanneer je weer lekker aan het werk kan.

Meer informatie?
Meer informatie over je ziekmelding bij Payned lees je in het verzuimprotocol. Dit protocol ontvangt iedere medewerker wanneer hij/zij bij Payned in dienst komt. Het is belangrijk om dit protocol goed door te lezen. Natuurlijk kun je ook altijd even contact opnemen met je vaste contactpersoon binnen Payned of neem rechtstreeks contact op met onze verzuimbegeleider(s). Telefoonnummer 0522 – 746 746.
Neem contact op

In mijn rol als commercieel directeur ben ik eindverantwoordelijk voor het sales-team en alle commerciële zaken binnen het bedrijf. Weten wat er echt bij een ondernemer speelt, dat vind ik enorm belangrijk. Dat vormt de basis van een goed advies en een langdurige samenwerking.

Benieuwd geworden? Neem dan contact met mij op. Kwaliteit bewijst zichzelf!

Sander Bennink

Commercieel directeur

Contact opnemen
Gerelateerde blogberichten