HelloFlex: de online portal van Payned payrolling B.V.

Zo eenvoudig is het nog nooit geweest! Een nieuwe medewerker inschrijven doe je voortaan geheel digitaal. En het mooiste van dit alles is dat de nieuwe online portal van HelloFlex voor alle klanten van Payned beschikbaar is.

Nieuwe medewerkers digitaal inschrijvenhelloflex payned

Sinds dit jaar maakt Payned gebruik van een nieuwe portal, genaamd HelloFlex. Door de komst van deze portal kunnen we het gehele inschrijfproces van nieuwe medewerkers digitaal laten verlopen.

Om een nieuwe medewerker in te schrijven heb je als klant alleen nog maar de naam van de medewerker en het e-mailadres nodig. De medewerker zal daarna een mail ontvangen dat hij/zij is aangemeld. Vervolgens zal het inschrijfproces van start gaan.

De relatiebeheerders van Payned kunnen nauwlettend in de gaten houden van wie er een actie wordt vereist. Hierdoor kan er heel snel geschakeld worden. We kunnen de statussen van elk proces inzien en indien nodig tijdig actie ondernemen.

Contracten inzien en goedkeuren

Bij het aanbieden van de payroll overeenkomst aan de medewerker zal vooraf eerst een goedkeuring aan de klant worden gevraagd. Dit noemen wij een contractbevestiging. Hierin staat o.a. welke functie de medewerker gaat uitoefenen, wat het bruto uurloon zal bedragen en hoeveel uur de medewerker op jaarbasis zal worden opgeroepen. Wanneer de klant hier akkoord op geeft wordt het contract doorgezet naar de kandidaat. Wanneer hij/zij ook akkoord gaat is het cirkeltje rond en kunnen we de gewerkte uren van de medewerker(s) gaan verwerken en uitbetalen.

Uren invoeren en facturen bekijken

Met onze nieuwe portal is het ook mogelijk om de gewerkte uren van de medewerkers wekelijks of vierwekelijks online via HelloFlex door te voeren. De daaruit voortvloeiende factuur is hier ook weer in te zien.

 

_DSF3959
Sander Schaeffer

Sinds begin 2018 ben ik werkzaam als assistent relatiebeheer bij Payned. Het verzorgen van de gehele personeel- en salarisadministratie voor verschillende bedrijven is een uitdagende taak.

Samen met mijn collega’s wordt er voor een soepel proces gezorgd rond de administratie en lossen wij de meest uiteenlopende vraagstukken op. Als assistent relatiebeheer fungeer ik als schakel tussen de klanten en de werknemers en bouw ik met beide partijen een duurzame en prettige band op. Juist dat afwisselende contact geeft extra diepgang in het werk.

Nieuwsbrief

Deze blog interessant? Meld je aan voor de nieuwsbrief.

Vraag informatiegesprek aan

Payned payrolling blog

Waarom Payned payrolling?

  • Een eigen CAO
  • NEN 4400-1 gecertificeerd
  • Heldere payroll tarieven
  • Ervaren adviseurs
  • Justitie erkend

Certificeringen

Stichting Normeringsarbeid VPO Vereniging Payroll Ondernemingen
Urgenda Samen Sneller Duurzaam

Vraag vrijblijvend een informatiegesprek aan met een payroll adviseur »

© 2018 Payned payrolling