Steeds meer bedrijven ontdekken payrolling en iedere ondernemer heeft zijn eigen reden om het personeelsbeheer over te dragen. In de praktijkcases vertellen ondernemers waarom zij hebben gekozen voor payrolling van Payned. In deze praktijkcase vertellen twee ondernemers met een ijssalon waarom zij zijn gaan payrollen.

Eigenaar horeca:
‘Ik gebruik payrolling sinds ik in 2009 mijn restaurant heb geopend. Mijn argument om payrolling te gebruiken was vooral het gemak daarvan. Elke week de uren doorgeven en alles wordt geregeld. Ook voor alle vragen die de werknemers hebben kan je ze gewoon doorsturen naar Payned. Ik zou het andere ondernemers aanraden omdat nog altijd gemak de mens dient’.
Neem contact op

Korte lijnen

‘Ik heb gekozen voor Payned omdat ik de eigenaren van Payned al kende en de lijnen dus kort waren. Vooral omdat wij net startten met ons nieuwe restaurant ben je met veel dingen druk en is het zeer gunstig dat je je geen zorgen hoeft te maken over een juiste verloning van de medewerkers’.

Een cijfer

‘Wanneer ik met het doorgeven van de uren iets wil weten word ik altijd snel en netjes geholpen wat zeer prettig is zodat ik mij snel weer op andere zaken kan concentreren.
Ik geef Payned een 8.5 voor de dienstverlening. Correct en vertrouwd zijn dan ook de woorden waarmee ik Payned wil omschrijven’.

Sinds mei 2019 bekleed ik de functie van ‘hoofd relatiebeheer’ bij Payned. Naast de taken die ik als relatiebeheerder blijf doen is mijn hoofdtaak als leidinggevende van de afdeling het creëren van de juiste werkomstandigheden, dus ervoor zorgen dat mijn collega’s hun werk effectief en efficiënt kunnen en vooral blijven doen. Hiervoor heb ik in 2020 een opleiding gevolgd en met succes afgerond. Daarnaast fungeer ik als vraagbaak voor mijn collega’s en ondersteun ik hun waar nodig. Deze werkzaamheden vergen extra tijd en aandacht, maar geven tegelijkertijd ook meer diepgang in dagelijkse werk.

Sander Schaeffer

Hoofd relatiebeheer

Contact opnemen
Gerelateerde blogberichten