Steeds meer bedrijven ontdekken payrolling en iedere ondernemer heeft zijn eigen reden om het personeelsbeheer over te dragen. In de praktijkcases vertellen ondernemers waarom zij hebben gekozen voor payrolling van Payned. In deze praktijkcase vertellen twee ondernemers met een ijssalon waarom zij zijn gaan payrollen.

Eigenaren ijssalon:
‘We zijn een ijssalon en zijn in het seizoen geopend. De medewerkers komen in maart in dienst en gaan in oktober weer uit dienst. Best een geregel om telkens de medewerkers bij allerlei instanties aan te melden en weer af te melden. En al die facturen.. Denk aan het pensioenfonds, ziektekostenverzekering, Arbo arts, etc. Gelukkig kan dit veel gemakkelijker. We melden de medewerkers in maart aan bij Payned en geven door op welke datum ze weer uit dienst gaan. Dit wordt dan geregeld. We zien alleen nog maar een factuur van de gewerkte uren’.
Neem contact op

Waarom payrolling

Veel seizoenbedrijven maken om deze reden gebruik van payrolling. De medewerkers worden aan het begin van het seizoen ingeschreven bij Payned. Iedere periode worden de gewerkte uren doorgegeven. De ondernemer krijgt een factuur van deze uren en daarmee is alles goed geregeld. Ideaal, want in het hoogseizoen wil je bezig zijn met je vak en niet met de personeelsadministratie!

In mijn rol als commercieel directeur ben ik eindverantwoordelijk voor het sales-team en alle commerciële zaken binnen het bedrijf. Weten wat er echt bij een ondernemer speelt, dat vind ik enorm belangrijk. Dat vormt de basis van een goed advies en een langdurige samenwerking.

Benieuwd geworden? Neem dan contact met mij op. Kwaliteit bewijst zichzelf!

Sander Bennink

Commercieel directeur

Contact opnemen
Gerelateerde blogberichten