Eigen restaurant

‘Ik gebruik payrolling sinds ik in 2009 mijn restaurant heb geopend. Mijn argument om payrolling te gebruiken was vooral het gemak daarvan. Elke week de uren doorgeven en alles wordt geregeld. Ook voor alle vragen die de werknemers hebben kan je ze gewoon doorsturen naar Payned. Ik zou het andere ondernemers aanraden omdat nog altijd gemak de mens dient’.

 

Lees meer over wat payrolling in de horeca kan betekenen of vraag een vrijblijvend advies gesprek aan.

Waarom Payned?
‘Ik heb gekozen voor Payned omdat ik de eigenaren van Payned al kende en de lijnen dus kort waren. Vooral omdat wij net startten met ons nieuwe restaurant ben je met veel dingen druk en is het zeer gunstig dat je je geen zorgen hoeft te maken over een juiste verloning van de medewerkers’.
Ja, ik wil vrijblijvend advies

‘Voor zover ik weet verloopt de verloning altijd juist en tijdig wat ik persoonlijk zeer belangrijk vind’.

‘Wanneer ik met het doorgeven van de uren iets wil weten word ik altijd snel en netjes geholpen wat zeer prettig is zodat ik mij snel weer op andere zaken kan concentreren.
Ik geef Payned een 8.5 voor de dienstverlening. Correct en vertrouwd zijn dan ook de woorden waarmee ik Payned wil omschrijven’.