Zo eenvoudig is het nog nooit geweest! Een nieuwe medewerker inschrijven doe je voortaan geheel digitaal. En het mooiste van dit alles is dat de nieuwe online portal van HelloFlex voor alle klanten van Payned beschikbaar is.

Nieuwe medewerkers digitaal inschrijven

Sinds dit jaar maakt Payned gebruik van een nieuwe portal, genaamd HelloFlex. Door de komst van deze portal kunnen we het gehele inschrijfproces van nieuwe medewerkers digitaal laten verlopen.

Om een nieuwe medewerker in te schrijven heb je als klant alleen nog maar de naam van de medewerker en het e-mailadres nodig. De medewerker zal daarna een mail ontvangen dat hij/zij is aangemeld. Vervolgens zal het inschrijfproces van start gaan.

De relatiebeheerders van Payned kunnen nauwlettend in de gaten houden van wie er een actie wordt vereist. Hierdoor kan er heel snel geschakeld worden. We kunnen de statussen van elk proces inzien en indien nodig tijdig actie ondernemen.

Contracten inzien en goedkeuren

Bij het aanbieden van de payroll overeenkomst aan de medewerker zal vooraf eerst een goedkeuring aan de klant worden gevraagd. Dit noemen wij een contractbevestiging. Hierin staat o.a. welke functie de medewerker gaat uitoefenen, wat het bruto uurloon zal bedragen en hoeveel uur de medewerker op jaarbasis zal worden opgeroepen. Wanneer de klant hier akkoord op geeft wordt het contract doorgezet naar de kandidaat. Wanneer hij/zij ook akkoord gaat is het cirkeltje rond en kunnen we de gewerkte uren van de medewerker(s) gaan verwerken en uitbetalen.

Uren invoeren en facturen bekijken

Met onze nieuwe portal is het ook mogelijk om de gewerkte uren van de medewerkers wekelijks of vierwekelijks online via HelloFlex door te voeren. De daaruit voortvloeiende factuur is hier ook weer in te zien.

Sinds mei 2019 bekleed ik de functie van ‘hoofd relatiebeheer’ bij Payned. Naast de taken die ik als relatiebeheerder blijf doen is mijn hoofdtaak als leidinggevende van de afdeling het creëren van de juiste werkomstandigheden, dus ervoor zorgen dat mijn collega’s hun werk effectief en efficiënt kunnen en vooral blijven doen. Hiervoor heb ik in 2020 een opleiding gevolgd en met succes afgerond. Daarnaast fungeer ik als vraagbaak voor mijn collega’s en ondersteun ik hun waar nodig. Deze werkzaamheden vergen extra tijd en aandacht, maar geven tegelijkertijd ook meer diepgang in dagelijkse werk.

Sander Schaeffer

Hoofd relatiebeheer

Contact opnemen
Gerelateerde blogberichten